Förening Tenhult

Månadsmöte 9 maj

Smörgåsbord

2018-05-26 Vid föreningens sista möte för säsongen kunde ordföranden Carl-Johan Hammarlund hälsa välkommen till ett 50-tal medlemmar som mött upp till föreningens "sill-lunch", som nu är en återkommande tradition.

Till samlingsmusik och vackert dukade långbord med vårblommor lät sig medlemmarna väl smaka av bordens läckerheter.

Ett särskilt välkommen till Inge Fridén, före detta dansbandsmusiker, som underhöll med sång, musik, glädje och underhållande historier.

Fikapausen med bakelse uppskattades.

Aktuell information gavs om kommande verksamhet och först ut är ett studiebesök på Huskvarna Fabriksmuseum den 29 maj med fika på IKHP stugan.

Sista "promenaden" den 23 maj.

Hemlig resa den 15 augusti.

PRO Tenhults mötesprogram för hösten 2018 fanns tillgängligt.

Ordföranden avslutade med att tacka alla som medverkat till mötet och önskade alla en trevlig sommar, pålyste om höstens verksamhet som börjar med hemlig resa den 15 augusti.

Dukning
Medlemmar