Förening Tenhult

Månadsmöte 11 mars 2020

Musik

2020-03-19 Orförande Carl-Johan Hammarlund hälsade alla varmt välkomna till dagens PRO-möte den 11 mars, ett särskilt välkommen till Tenhult Coming Band som gästade föreningen och stod för underhållningen denna eftermiddag.

Carl-Johan inledde med att läsa upp PRO Tenhults värdegrund, därefter var det dags för Tenhult Coming Band som presenterades av Thore Johansson.

De framförde ett fantastiskt program ur deras repertoar med allt "från jazzfeeling till psalm/gospel", vilket var mycket uppskattat av samtliga.

Sedan serverades kaffe, fralla och kaka.

Efter fikapausen fick vi lyssna ytterligare på sång och musik av bandet.

Därefter pålyste Carl-Johan om nästa månadsmöte den 8 april kl. 15.00 i Allianskyrkan då föreningen gästas av Söderkulla Honung, Per Granevik Habo och den 13 maj blir det Sill-lunch på Ingaryd kl. 14.00.

På grund av Coronaviruset kommer information senare om vad som kommer att gälla för dessa möten.

Efter lotteridragning med fina krukväxter och choklad som vinster avslutade Carl-Johan mötet och tackade alla för en mycket trevlig eftermiddag.

Samling
Fika