Förening Tenhult

Gemensamt möte 22 mars 2023

Onsdagen den 22 mars arrangerade PRO en träff tillsammans med de övriga pensionärsföreningarna SPF och RPG i Allianskyrkan Tenhult.

Den här gången var det Christer Möller och Thomas Carlsson som underhöll med sång och musik, mestadels gamla schlagers av våra svenska artister såsom Sven-Ingvars, Christer Sjögren för att nämna några, väldigt igenkännande och uppskattat, med många som sjöng med i den medryckande musiken.

Christer och Thomas tackades med en varm applåd från en mycket belåten publik.

Därefter serverades kaffe för de ca 100 personer som kommit till Allianskyrkan denna eftermiddag.

Avslutningsvis gavs information om kommande aktiviteter från sespektive förening och ordförande avslutade, tackade alla som medverkat och kommit till träffen.

Nästa gemensamma träff blir onsdagen den 27 september 2023 i Allianskyrkan, Tenhult då SPF står för arrangemanget.

Bild och text: Bosse och Berit