PROpensionären

PROpensionären är Sveriges största pensionärstidning.
Flera läsarundersökningar visar att tidningen är mycket uppskattad för sin redaktionella mix av nytta och nöje.

PROpensionären handlar om livet som pensionär och PRO:s arbete med att göra samhället bättre för oss pensionärer.

PROpensionären utkommer till PRO:s medlemmar och prenumeranter med åtta nummer om året, ett nummer per hushåll. Tidningen skickas ut till adresser i Sverige, ej i utlandet.

PROpensionären har sedan våren 2022 en ny hemsida - propensionaren.se Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. - med nyheter, reportage, kontaktannonser, utlottningar, tävlingar och kryss. Du kan dessutom som medlem logga in och läsa det aktuella numret som e-tidningen.

Bli medlem och få tidningen Länk till annan webbplats.

Tävlingar - kryss och utlottningar Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.