Förening Lysekil

Oktoberfest

Onsdagen den 25 oktober deltog ca 60 glada PRO medlemmar på kvällens oktoberfest i Ålevik.

Grillen gick för högtryck och det serverades lite olika sorters korv som sig bör när det är oktoberfest. God dryck till det gjorde att stämningen ökade under kvällens lopp.

Pia och Tommy tog vid och serverade oss ett melodikryss.

Det lottades ut vinster bland deltagarna.

Pia och Tommy

Därefter var det dags för kvällens underhållare Jan Svensson från Hovenäset att ta sig upp på scenen.

Han berättade om sig själv och vad han sysslat med under sin karriär. Han bjöd på härlig musik som även ledde till spontan allsång.

Jan Svensson

Sedan serverades det kaffe med lite choklad som tilltugg.

Jan fattade gitarren på nytt och ljuv musik fyllde lokalen. Den var så ljuv att det ledde lite till spontandans.

Efter en trevlig kväll gick vi så alla hem genom staden och väntade på nästa tillställning som PRO skulle ordna för sina medlemmar.

Deltagare

Fler deltagare