Förening Jakobsberg

Fredagsbrev v. 33-23

PRO- medverkan söndagen 13/8 vid SNF/naturskyddsföreningens slåtter vid Snåltäppan i samarbete med hembygdsförening och Järfälla kommun. Tre av fyra medverkande PRO:are på bilden till vänster. SNF:s ordförande Lennart Strand och kommunekolog Peder Curman, ledde det hela.

På torsdag 17/8 körde Anita S och Bertil R boule med glada PRO:are.

BLADET gick till tryck!

Fredag 18/8 sammanträdde PRO Samorganisation och planerade för framtiden bl.a inför Järfällafestivalen 9 september, två gemensamma konserter per år med SPF i Folkets Hus. Utbildning och resor 🚌 fanns också på dagordningen!

Fredag kväll hade vi i PRO Jakobsberg sedvanlig och mycket trevlig surströmmingsfest med 40 glada PRO medlemmar. Bosse Rönngren och Gösta Lundkvist underhöll och allsången klingade vackert och högt! 🎶 Tack!! Flera nya medlemmar var med!! Tack Gill N, Maud S, Birgitta A och Ann-Marie J för en mycket väldoftande, trevlig och minnesvärd tillställning!

Hurraaaaa för Sveriges fotbollsdamer och bronsmedaljen!!! ⚽️ 🎶

Trevlig helg hälsar Bo Johansson, ordförande 070-4919499.

PS: Månadsmöte kl 14 torsdag 14 september om Jakobsbergs centrum, musik och sång 🎶☕️