Förening Jakobsberg

Fredagsbrev v. 22-23

Ängsjödagen söndag 28 maj med medverkan från PRO Jakobsberg genom Gertrud och Bertil Ryd’en, som bouleinstruktörer, samt Gissoo Shakeri som ansiktsmålade! En härlig dag!

Bridgen med Britt L, Bertil K och Sylvia K har haft festlig avslutning 🎶☕️🎂och avser att starta Sommarbridge med Britt L, som ledare. 👏.

På tisdag genomfördes ett seminarium om minoritetsfrågan på Hyllan.

På torsdag 1 juni avslutade PRO en studiecirkel om biologisk mångfald i 81:an med Karin Hantze från Naturskyddsföreningen i Järfälla som cirkelledare. Hon avtackades av Ewa Aglind studieorganisatör.

På fredag avslutades årsmötet med PRO Samorganisation med avtackningar och planering inför nationaldagen och PRO:s Sommar och friluftsdagen i september!!

Trevlig nationaldag hälsar Bo Johansson, ordf 070-4919499.

Sommarcafe kör igång den 7 juni med Gill och Maud. I övrigt boule och minigolf nästa vecka

Anmäl till Mona Blomgren om deltagande i Strängnäsresa den 5 juli.