Förening Jakobsberg

Fredagsbrev v. 02-23

Bridgen startade för säsongen på måndag i nystädade lokaler med värmen och vattnet igång igen! Efter några energiska medlemmars "jullovarbete"! Styrelsen möttes också inför vårens utmaningar! På tisdag startade fortsättningsbridgen med Britt Lindblom, som ledare och 14 deltagare! Bravo! Cirkelledarna träffades i Café 81:an med Hans H och övriga i studiekommitten och startade vårsäsongen med info och presentation samt gott fika med Gill N, Maud S och Anita S! Efter caféet följde fotokurs med Pelle O.

På torsdag var det åter dags för bridgen med Bertil K och Sylvia K. På måndag kör PRO-tonerna igång!

Trevlig helg hälsar Bosse Johansson, ordf 070-,4919499.

PS: ”Elvis” m.fl hälsar på månadsmötet den 19 januari med svängiga låtar!

Pub den 26 jan med glada människor, god förtäring, roliga historier, limerickar av Hasse Alfredsson och dart.