Förening Kvänum

SÄSONGAVSLUTNING VÅREN 2020

Vi slutade för våren på Bjertorps golfbana, Tanken var pröva på det ädla spelet med Ove Friman, känd golfentusiast, som läromästare! Därav blev emellertid intet, det började regna och det fortsatte att regna!

Vi sammlades i stället i klubblokalen och summerade vårens begivenheter som ju kom att påverkar av coronaviruset, Vissa planerade besök blev inställda och eller ersatta av andra.Dessutom spånade vi om hösten och vi har en räcka förslag, exempelvis besök i N Vånga,Svamputflykt, Hällekis och att göra några träffar i samverkan med andra PRO-föreningar. Slutligt beslut om hösten skall vi ta vid ett möte i Oltorp fredagen den 7:e augusti kl 10.00 Då är naturligtvis alla medlemmar välkomna, gärna med nya tankar om vad vi kan göra! Vi avslutade med Dagens lunch på Golfrestaurangen och önskade varann en glad sommar.

Sedan bjöd Ulla-Britt Carlsson alla deltagarna hem till sig på fika.

Foto: Roland Valdemarsson