Förening Lindsdal

Medlemsmöte PRO Lindsdal 2022-10-18.

Tisdagen den 18 oktober hade PRO Lindsdal ett medlemsmöte. Mötet inleddes av ordförande Christer C Svensson som hälsade alla välkomna och presenterade dagens program. Första punkten på programmet var Anna och Stefan från Malkars Gym som gick igenom de olika träningsmöjligheterna som de har att erbjuda. De framhöll vikten av att röra på sig och att träna utifrån sina egna förutsättningar. Oavsett ålder och träningserfarenheter så finns det alltid möjligheter att hitta lämpliga träningspass.

Sedan kom en mellanakt med kaffe och fralla och möjlighet att umgås.

Därefter så intogs scenen av dagens underhållare som var Putte Skog från Vimmerby. En mycket positiv musikstund med välkända låtar. Alla var överens om att Putte har en fantastisk sångröst. En höjdpunkt var när vår medlem Anita Grön sjöng duett tillsammans med Putte. Som mellanspel drog Putte också några trevliga vitsar. Han avslutade med Jerry Williams låten ”Did i tell you” som mottogs med stående ovationer.

Mötet avslutades med dragning i lotteriet, vi säger grattis till vinnarna och tack till Lars Kviske som ordnat med lotteriet.

Text: Tommy Halvarsson Foto: Helmuth Petersson