Förening Lindsdal

Här kan du berätta om din förening eller verksamhet.

Medlemsmöte PRO Lindsdal 2023 01 17.

Medlemsmötet hölls denna gång på Garvaregården i Lindsdal, ett femtiotal personer deltog i mötet. För underhållningen svarade Lennart Marmelid som hade ett mycket intressant musikquiz. Deltagarna fick gnugga geniknölarna för att lösa de kluriga frågorna. Musikvalet var blandat och var uppskattat av deltagarna.

I pausen kaffe och fralla där det var tillfälle att umgås under gemytliga former.

Vår kassör Ove Andersson informerade om kommande aktiviteter i föreningen och uppmanade deltagarna att komma med förslag på personer som vill ta uppdrag i styrelsen. Vi har årsmöte den 13 februari i Garvaregården.

Mötet avslutades med dragning i lotterierna, grattis till vinnarna på lotterna och till de som vann musikquizen.

Text: Tommy Halvarsson Foto: Helmuth Petersson