Förening Lindsdal

Här kan du berätta om din förening eller verksamhet.

Medlemsmöte PRO Lindsdal den 17 oktober 2023.

Mötet hölls i Garvaregården Lindsdal. Ordförande Ove Andersson hälsade alla välkomna. Dagens program inleddes med att vi spelade Bingo. Bingon uppdelades i två olika spel, vinnare korades på en respektive tre fulla rader. Priserna bestod i PRO skraplotter, förhoppningsvis så blev någon lite rikare efter att ha skrapat sina lotter.

Dagens underhållare var Christer Lundgren som underhöll med sång och dragspel. Många välkända låtar framfördes, vissa som allsånger och vi fick även möjlighet att komma med önskningar på låtar.

Sedan följde en kaffestund med tillfälle att umgås under trevliga former.

Därefter informerade ordförande Ove Andersson om kommande aktiviteter i föreningen. Listor fanns i lokalen där man kan anmäla sig. Information om kommande aktiviteter finns även på föreningens hemsida.

Lars Kviske avslutade mötet med en sedvanlig dragning av vinnare på lotteriringarna. Grattis till vinnarna.

OBS: Ta gärna med en vän när ni kommer på nästa sammankomst.

Text: Tommy Halvarsson Foto: Helmuth Petersson