Förening Lindsdal

Medlemsmöte 12 december.

Pro Lindsdal anordnade ett medlemsmöte där ett fyrtiotal medlemmar mötte upp för ett enklare julbord med gröttallrik och skinksmörgås. Peter Ustrup hade uppdraget att hälsa välkomna och lämna information till deltagarna. Verksamhetsplanen för första halvåret 2024 fanns upptryckt och har även skickats till medlemmar med E-post och finns även på hemsidan.

För underhållningen svarade Lennart Marmelid som på sin dator har en mycket stor samling av musik. Deltagarna fick möjlighet att önska låtar som Lennart plockade fram. Det blev en stor mängd välkända melodier många med anknytning till julen och lucia, mycket uppskattat.

Avslutning med dragning på lotteriringarna, tack till Lars Kviske som ordnat med lotterna.

Peter Ustrup tackade Lennart för underhållningen och de medlemmar som arbetat med att få det hela att fungera, han önskade alla medlemmar

En God Jul Och Ett Gott Nytt År.

Text: Tommy Halvarsson Foto: Helmuth Petersson

r kan du berätta om din förening eller verksamhet.