Förening Nässjö

Medlemsmöte 17 oktober med mannekänguppvisning

Ordföranden Karl-Evert Gustavsson hälsade ett stort antal PRO- medlemmar välkomna till oktober månadsmöte på Pigalle. PRO:s mannekänger visade höst och vintermode för herrar och damer från HemmaStil och Dressman med presentation av Jenny och Mikael. Det finns mycket att välja på bland höst- och vinterkläder i olika material och kombinationer i affärernas utbud.
Många blev inspirerade av att förnya sin garderob och vid kaffepausen diskuterades de visade kläderna och höstens lite murriga färger.
Karl-Evert Gustavsson och Rolf Wilhelmsson informerade om kommande aktiviteter som höstresan 26 oktober och Fredagsfika på Träcentrum 24 november. Carola Wilhelmsson meddelade att studiecirklarna är igång och den 23 november börjar en ny konstcirkel. Vid aPROpå den 24 oktober på Parkgården kommer Brottsofferjouren och informerar om sin verksamhet.
Lottdragning gjordes på lotteriet och ordföranden tackade deltagarna och då särskilt dagens mannekänger med Jenny och Mikael som presentatörer för medverkan.

Text och Foto: Inger

Månadsmöte 17 okt 2023

PRO ;s mannekänger med Jenny från HemmaStil och Mikael från Dressman

Här kan ni berätta mer om föreningens verksamhet.