Förening Nässjö

Vårfest 2022

Vårfest hos PRO 10 april

Efter uppehåll de två sista åren p.g.a. pandemin så kunde Karl-Evert Gustavsson i PRO Nässjö äntligen inbjuda sina medlemmar till en Vårfest på Matlyckan. Det blev en lyckad tillställning som lockade många PRO:are att vara tillsammans en söndagseftermiddag samt att äta god mat och få en trevlig underhållning av Daniel Undfors.

Daniel roade oss med ett antal gamla slagdängor sedan 60 och 70-talet till publikens stora glädje. Här kunde man texterna och sjöng med för full hals. Daniel hade också med squiz-frågor i musik som också var populärt med chans att vinna skraplotter.

Det serverades kaffe med kaka och dragning på lotterier innan Karl-Evert kunde tacka medlemmarna för en trevlig eftermiddag och inbjöd till nästa månadsmöte den 19 april.

Text: Rolf Wilhelmsson

Daniel Undfors underhöll  PRO:arna med musik.

Daniel Undfors underhöll PRO:arna med musik från 60 - 70 talet.