Förening Tumba

Medlemsmöte 20 november 2023

Medlemsmöte om kommande verksamhet och budget för 2024

Vår kassör Els-Mari Eliasson berättade om ekonomin i föreningen. Den är god och vi har fått utökat bidrag från kommunen. Medlemsavgiften behöver inte höjas. Snabbt indelades vi i grupper och diskuterade verksamheten. Ljudniviån höjdes, så till slut använde vi alla utrymmen på vårt plan. Ordförande Steinar Holmström sammanfattade diskussionen och samlade in alla skrivna ark med synpunkter. De flesta närvarande tycker att verksamheten är bra, men kan absolut bli bättre. Riktigt goda smörgåsar till fikat. Tack kaffegruppen! Det blir en spännande fortsättning på verksamheten om alla förslag blir verklighet! Det hus vi hyr av kommunen måste skötas ordentligt. Denna gång tog ordförande fram dammsugaren och gjorde ytterligar en praktisk insats.