Förening Tumba

Fest för aktiva den 15 december 2023

De som arbetat ideelt under året för PRO Tumba får inget betalt, men de bjuds på en fin jullunch i december. För att det inte ska bli för mycket arbete för någon, så beställer vi catering. Trots det, så måste några arbeta lite extra. Fyra damer på en bild här var i Seniorhuset och dukade så att alla kände sig välkomna. Det fyra var Kari, Karin, Marianne och Britt-Louise. Och maten hämtades av Steinar. Så visst blir det i alla fall merarbete för en del! De inbjudna har haft olika uppgifter. De var bl. a. utdelare av medlemsbladet, kaffekokargäng vid möten både i Tumba och Grödinge, ansvariga för bouleverksamhet och bridge, studiecirkelledare, valberedare, revisorer, flitiga handarbetare och så klart hela styrelsen med suppleanter. Alla kunde inte komma, men de som kom hade en trivsam eftermiddag. Vi vi åt mycket och god mat och sorlet stod högt i lokalen. Vi önskade varandra en riktigt god jul och ett gott nytt år!