Förening Tumba

Boulefest den 17 november 2023

Avslutning av utomhusboule och prisutdelning

Ett trettiotal boulespelare ville var med på den festlliga avslutningen av utomhussäsongen med god mat och trivsam samvaro. Det ingick också en prisutdelning tii dem som nått de bästa resultaten. Tre kategorier priser: De tre bästa i pyramiden, de tre bästa i serien och ett pris till klubbmästaren. Ett extra pris fanns också för årets rookie och ett pris gick till den som hjälpt till med att få fram alla siffror. Ordförande Steinar Holmström var trivsam värd och delade ut priserna. Ingenting fungerar dock om det inte finns personal i köket! Kari Strömgren Gerhardsson hade beställt catering hos Lilla Syster och dessutom gjort en mycket god äppelkaka med vaniljsås. Marianne Olovsson var henne behjälplig med dukning och planering på plats. Efteråt hjälptes många till för att få ordning på torpet igen! Tack alla för en fin fest!