Förening Tumba

Promenader den 24 mars - 7 april 2022

Dessa torsdagar startade vi vid Brukshundsklubben och gick till Vårsta. Ett tillägg till detta bildspel, gruppbild från den 7 april!

Flera torsdagar har vi ändrat starpunkt för promenaderna. Det är fortfarande för mycket is på skogsstigarna vid Brosjön, och det har medfört stor halkrisk. Kari Strömgren Gerhardsson har därför ändrat startplats. Hon har sänt ut SMS till oss som brukar promenera. Vill du hänga på så kontakta gärna Kari, mobil under Kontakta oss. Soliga och kalla dagar har det varit och det har varit skönt att gå! Det är ordentligt kuperat på vissa ställen och halvvägs väntade vi in varandra. Då blev det ny gruppbild! Vi hoppas snart att isen smälter, så att vi kan gå i skogen igen!