Förening Tumba

Årsmöte den 21 mars 2022

Årsmötet hölls i Folkets Hus i Segersjö

Mötet var välbesökt och i väntan på att det skulle börja minglades det. Några hann läsa igenom verksamhetsberättelsen och läsa om allt som skett inom föreningen. Valberedningen tyckte att de hade ett lätt arbete, för alla som varit aktiva lät sig väljas om. Mötet började med parentation för avlidna föreningsmedlemmar. Som ordförande för mötet valdes Lotta Arnesson och som sekreterare Yngve Wikström. En härlig musikstund fick vi av Två Flis, Lennart Petersson och Svante Hansson. De av oss som sett filmen "Fisherman´s friend" på Bioträffen kände igen musiken med glädfe. Avslutning med dragning i lotteriet, och några gick hem med goda vinster. Efterarbetet skedde så klart med fina kaffekommittén som alltid ser till att vi får goda mackor och te elle kaffe. Tack!