Förening Selånger
Personer framför träd

Årsmöte 23.3 2023

Innan mötet började underhöll föreningens egen spelgrupp "Göran och Gänget" med några gamla godingar och en del nyare låtar. När alla medlemmar ( ett 60-tal) för dagen anlänt och bänkat sig hälsade ordförande Kristina Strandberg samtliga välkomna och en tyst minut hölls för de medlemmar som gått bort under 2022. Årsmötet öppnades, dagordningen godkänndes och till ordförande valdes Staffan Sollén, till sekreterare Gunilla Englund. Verksamhetsberättelsen, balans - och resultatrapport godtogs och årsmötesförhandlingarna genomfödes i laga ordning .

Kaffe med en god räksmörgås serverades och ChristerJonasson berättade radiominnen. En del information från styrelsen hanns med innan lotteridragningen tog vid. Ett nytt år för styrelsen tar vid med alla utmaningar, som det innebär. En del nya aktiviteter tar sin början och tiden får utvisa hur fortsättningen blir. Olika aktivitetsgrupper planeras, men till detta behövs fler hjälpande händer vilket efterlystes. Nästa trivselträff med modevisning den 13.4. I samarbete med ABF.

Kl.13.00 samlades ett 60-tal medlemmar till 2023 - års Årsmöte i Bergsåers FH