Förening Maria

IT- support till alla seniorer

Välkommen till SeniorNet Södermalm

Vår devis är “Seniorer lär seniorer IT”. Det gör vi med IT-café till alla seniorer. För våra medlemmar har vi också bokad support, kurser, dataträffar och så kallade stödpaket.

I vår lokal Kanelbullen på Tanto Seniorlokus, Rosenlundsgatan 44A, finns vårt IT-café som har öppet flera eftermiddagar i veckan. Här finns alltid minst två rutinerade stödpersoner på plats för att ge hjälp, tips och råd. För en icke-medlem kostar det en mindre summa och för en medlem i Seniornet Södermalm är det gratis.

Behövs mer avancerad support bokar man tid med våra kunniga supportpersoner.

Är du intresserad av vår verksamhet kan du gå in på
Seniornet Södermalms webbsida Länk till annan webbplats. där det finns mer information om vårt utbud och aktuell information om öppettider och tillgänglighet. Vill du bli medlem går du in på rubriken medlemskap.