Förening Maria

Medlemsmöten

Medlemsmöten våren 2024

Våra trevliga möten är numera på torsdagar och äger, för det mesta, rum i Tanto Seniorlokus, Rosenlundsgatan 44A. I våra månadsmöten har vi ofta intressanta gäster, se under Bilder i menyn ovan. Men vi informerar även om aktulla frågor för seniorer och om det senaste från PRO riks. Kulturinslagen sker i samarbete med ABF.

Vid våra månadsmöten får du information om aktuella seniora frågor, rapporter från PRO centralt. Kulturinslag sker i samarbete med ABF.

Söndag 26 maj 14.30 Vårbrunch på Långholmens värdshus

Vi avslutar vårens möten söndagen den 26 maj med en härlig vårbrunch på Långholmens värdshus. Samling sker 14.30. Du betalar in 200 kronor till PRO Marias plusgiro 115873-2, uppge ditt namn och "vårbrunch". Drycktill maten får du betala själv på plats. Senaste inbetalningsdag för vårbrunchen är den 15 maj.

Varmt välkomna hälsar vi i styrelsen PRO Maria/Gamla stan!