Distrikt Kalmar Län

Ny personal på PRO Distrikt Kalmar Län

Karina Elowson, nyanställd på kansliet.  Foto: privat

Ny personal på kansliet!

Nu har kansliet fått en välkommen förstärkning genom rekryteringen av Karina Elowson fr o m den 1 oktober! Detta gör att vi står ännu bättre rustade för att stödja och stärka alla våra PRO-föreningar i länet.

Karina jobbar 50 % på förmiddagarna och kommer
bl. a. att ansvara för registervård, PRO:s annonsering på lördagar och beställning av Trippelskrapslotter. Marie kommer följaktligen få mer tid att besöka föreningar och stödja PRO-verksamheterna i länet i samverkan med styrelsens olika områdesansvariga.

Vem är Karina? med egna ord....

Jag kommer närmast från ABF Kalmar län (Mönsterås) och bor sedan december i Kalmar. Värdesätter mötet, gemenskap och utveckling mellan människor. Tre ord om mig: glad, ivrig och lång!

Ser fram emot att få träffa er i föreningarna och få bidra till PRO:s utveckling i länet.

Vi hälsar Karina varmt välkommen till oss i PRO!