Förening Nässjö

Medlemsmöte 16 maj

Ett 80 tal medlemmar välkomnades av Karl-Evert Gustavsson till vårens sista månadsmöte på Pigalle. Underhållare för dagen var ”Gökarna ” från Motala som består av Leif och Sten-Åke.
Flera nya medlemmar var med och hälsades välkomna till föreningen.
Rolf Wilhelmsson informerade om sommarens olika aktiviteter, bland annat tipspromenader runt sjön, boule och bangolf. I augusti blir det traditionsenligt sommarfest i Anneberg och under hösten en utflykt till Gissebäck.
Efter fikapausen med gott kaffebröd intog så ” Gökarna” scenen och underhöll med sång och musik
blandat med historier och publiken sjöng med i många av de kända låtarna som framfördes.
Efter lottdragning med fina vinster tackade Karl-Evert alla för en fin eftermiddag med trevlig underhållning av ”Gökarna” från Motala och hoppades att sommarens aktiviteter lockar många deltagare.

Kaffegänget

De som ordnade dagens fika.

Här kan ni berätta mer om föreningens verksamhet.