Förening Borås-Västra

Bild:Kirsti,G

PRO Borås Västra höll den 14/12 årsavslutning i Officersmässen medlemmarna möttes för att äta ett julbord under gemytliga former.

Ordförande hälsade välkommen med informationen om att PRO Borås Västra firar 80 år som förening

2023 har gått i firandets tecken och julbordet avslutar året. Föreningen PRO Västra har många aktiviteter på sitt program och ökar hela tiden i medlemsantal.

77 medlemmar kom till firandet på Officersmässen den 14 december. De vackra lokalerna med vita linnedukar och tända ljus skapade en härlig stämning.

Sedan bjöds det på ett magnifikt och välsmakande julbord.

Vid kaffet kom Toarps lucia och spred julstämning. Vi fick lyssna på fantastiskt vackra julsånger.

Bild:Barbro,F

Därefter tackades styrelsen för årets arbete och vi gick mätta och belåtna ut i ett vintervitt Borås.

2024 starta med medlemsträff den 25 januari

Text: Gun-Britt.H-I