Förening Vantör

Digitalt årsmöte 2021-04-19 -- 05-04

Medlemmar kunde delta i årsmötet genom att ta del av årsmöteshandlingarna på hemsidan samt genom att svara på en röstningsenkät.

Personer framför träd

Digitalt årsmöte 2021-04-19 -- 05-04

Enligt beslut av PRO Riks styrelse kunde föreningars årsmöten hållas per telefon, digitalt eller per capsulam (per brev, e-post, e-enkät), eftersom fysiska årsmöten inte var möjliga p.g.a. pandemirestriktioner.

I enlighet med detta beslut publicerades årsmöteshandlingarna på föreningens hemsida 2021-04-19 samt skickades samma dag till medlemmar som hade uppgett sin e-postadress. Bilagan med dagordningen innehöll en länk till en svarsenkät.
Medlemmar som saknade e-postadress, men har en mobiltelefon, informerades via SMS att årsmöteshandlingarna och en länk till en svarsenkät finns på hemsidan.

Drygt 30 medlemmar svarade på svarsenkäten, vilket motsvarar antalet medlemmar som vanligtvis deltar i årsmöten.