Förening Vantör

Förmåner

Här hittar du trevligt umgänge och ett brett utbud av aktiviteter och förmåner som gör livet som pensionär roligt och utvecklande.

Man tittar ut mot skogsglänta

Lokala förmåner

Högdalsgången 34, Högdalen
Öppettider:
kl 11.00 - 21.00 måndag-torsdag
kl 11.00 - 23.00 fredag & lördag
kl 11.00 - 21.00 söndag
10% rabatt på fika för PRO Vantörs medlemmar vid uppvisande av PRO-medlemskort

Skebokvarnsvägen 312, Högdalen
5 % PRO-rabatt på fotbehandling
Tidsbokning:
marina.ekstrand@live.se

Desirée Fossmo, Forsavägen 26, Bandhagen
PRO-rabatt 10 % på hudvård
Tidsbokning: 070-539 61 63, d.fivesenses@gmail.com
Five Senses Skincare Länk till annan webbplats.

17% rabatt på kontrollbesiktning hos Opus Bilprovning

Medlemskort ska uppvisas vid besiktning mellan den 1:a och 27:e varje månad
Logga in för att ta del av erbjudandet https://promervarde.se/ Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Högdalsgången 30, Högdalens centrum

Vi erbjuder dig som medlem i PRO och din närmaste familj* genom PRO mervärde Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.:

30% på kompletta glasögon (inkluderar även slipade solglasögon)
30% på alla par vid tecknande av glasögonabonnemang
• Gratis synundersökning alla vardagar före kl 12, i samband med köp av glasögon

Om du vill undvika trängsel i butiken rekommenderar vi att du bokar en tid vardagar före kl 12. Välkommen!

Villkor
Gäller vid uppvisande av PRO-medlemskort. Kan ej kombineras med andra erbjudanden. Gäller ej företagskunder.
*Familj = folkbokförda på samma adress. Medlemmen behöver visa upp sitt medlemskort vid de tillfällen en familjemedlem ska nyttja erbjudandet.

Tidsbokning www.synoptik.se Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Det här får du som medlem i PRO

Bli en del av gemenskapen med cirka 270 000 medlemmar. Ta del av ett brett utbud av aktiviteter över hela Sverige. I medlemskapet ingår också en mängd förmåner.

- 8 nummer av PRO pensionären

Som medlem får du Sveriges största tidning för pensionärer - PROpensionären!

- PRO Folkhögskola Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Kanske är det nu det är dags att gå den där skrivarkursen, bättra på engelskan eller slipa ordentligt på golftekniken?

- Kostnadsfri datasupport bara för medlemmar

Som medlem har du tillgång till PRO:s egen datasupport. Supporten är öppen varje vardag kl. 8 - 18 och är helt kostnadsfri. Kontakt: 0771-171 171

- Rabatt på utlandsresor Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

PROmedlemsresor är PRO:s egen resebyrå. I vårt utbud finns resor som passar olika intressen och plånböcker, med allt från aktiva resor till solsemestrar.

- Förmånliga försäkringar

Genom PRO Försäkringar kan du som medlem teckna fem olika försäkringar som är skräddarsydda efter dina förutsättningar och önskemål.