Förening Nässjö

Månadsmöte 21 maj

Vårens sista månadsmöte lockade att stort antal PRO-medlemmar. Ordföranden Karl-Evert Gustafsson hälsade alla välkomna.
Anna-Lena och Maria från 1177 och 1177.se informerade ingående om verksamhetens olika funktioner. 2013 startade det i region Jönköping. 1177 är ett nationellt telefonnummer för sjukvårdsrådgivning och är öppet dygnet runt.
Efter en frågestund med flera olika frågor som Anna-Lena och Maria kunde svara på var det tid för kaffepaus. Efter fikastunden var det dags för allsång som leddes av Hans Forsell och Allan Gustavsson. Alla sjöng med i flera populära melodier..
Karl-Evert och Carola informerade och välkomnade till sommaraktiviteter och en planerad resa till hösten.
Mötet avslutades med dragning på lotterier och deltagarna önskades välkomna till sommarfesten den 14 augusti i Anneberg.

Månadsmöte 21 maj med information om 1177