Förening Järved-Bonäset

Vårfest 21 maj 2022

Nystartad duo Kalle:z underhåller.

Dagens värdar Ulf Sjöblom, Harald Molin och Ove Andersson

Medlemmarna bänkade sig vid blomsterprydda bord och snart steg sorlet i lokalen. Ordförande Anna-Greta hälsade ett 50-tal medlemmar och dagens underhållare duon Kalle:z hjärtligt välkomna.
Anna-Stina informerade om utflykten till Herrgårdsparken i Köpmanholmen på nationaldagen den 6 juni, var och en tar med sitt fika. Samåkning från Järved Bonäset.
Kalle:z inledde med att att presentera sig, en nystartad duo, med Kalle byström och Kent Olsson. Den första låten var "Still" därefter följde "I need your love to night".
Vi fick lyssna till många fler låtar med go i innan det blev mat.
Dagens värdar Ulf Sjöblom, Harald Molin och Ove Andersson bjöd in till en läcker och väl tilltagen buffé med dryck, därefter serverades vi kaffe/te med "Gokaka".
Kalles:z fortsatte att underhålla oss med låtar från Elvis repertoar med flera.
Anna-Greta avslutade vårfesten med att tacka för idag, tack till värdarna i köket samt en önskan till alla om en skön sommar och att vi ses på boulbanan i Järved i augusti, samt på månadsmöte i september som är vår Höstfest.

Kristina Förare