Förening Rönnby

Bäste PRO medlem

Det känns tillfredsställande att ha tillgång ett medium där vi direkt kan förmedla aktuell information om vad som händer och sker i föreningen. Betrakta denna hemsida som ett komplement. Nu har den också anpassats för att passa både mobiler och surfplattor.

Vi är medvetna om att vi inte kommer att nå alla våra medlemmar med denna hemsida då många saknar dator med Internetuppkoppling.

PRO Rönnby kommer också att informera via anslagstavlan på Mötesplats Rönnby och på anslagstavlorna i höghusen på Släggkastargatan samt vid anslagstavlan vid Rönnbygången i närheten av Rönnbyskolan.

Ansvarig för innehållet och de uppdateringar som krävs i denna informationskanal är för PRO Rönnbys räkning, Gerd Olsson, sekreterare i PRO Rönnby, mobil 073-268 92 37, sekrpro@outlook.com