Förening Fålhagen

Äggmålning med underhållning

Personer framför träd
Äggmålning

Fredagen den 8 april 2022, hade vi äggmålning med underhållning.
26 medlemmar mötte upp och vi kunde med glädje till denna träff välkomna 2 nya medlemmar i föreningen.
Kreaktiviteten var stor och alla gick med liv och lust in i skapandet av vackra ägg. En enväldig jury valde sedan bästa skapelse. Grattis Clary!
Underhållningen stod trubaduren Stefan Lindeborg med bravur för. Mycket uppskattat med både vackra sånger, roliga och givande berättelser. Toppen!
I entre-avgiften ingick inte bara ägg att måla och härlig underhållning utan även en härlig påsk-tallrik med sill, lax, skinka, ost, potatissallad och ägg med en liten räka på toppen. Detta stod våra fantastiska Lena och Tommy för. Ni är oersättliga!!
Alla var dessutom med i ett nummerlotteri, baserat på anmälningen och tre olika priser i form av trippelskrap lotter delades ut.
Åter igen en trevlig och gemytlig samvaro! Tack alla!