Förening Sofia

Välkommen till oss i PRO Sofia!

PRO Sofia, där även Sjöstaden ingår, ordnar möten och aktiviteter för dig samt arbetar för att förbättra livsvillkoren för oss äldre.

Välkommen på ett medlemsmöte!

Du som ännu inte är medlem är varmt välkommen på ett medlemsmöte!
Kontakta någon i styrelsen, titta in på något av våra medlemsmöten, eller häng med på en tisdagsfika hos Kajsas i Parken i sommar!

Du hittar hela utbudet av medlemsmöten, resor, utflykter, studiebesök m.m. under Aktiviteter.
Som medlem har du också förmånliga försäkringar och andra förmåner.
PRO arbetar för bättre villkor för äldre. Läs mer om detta PRO Riks hemsida Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster..

När du blir medlem får du ett välkomstbrev hemskickat som ger dig gratis kaffe och smörgås vid ditt första besök på ett av våra medlemsmöten. Ta bara med välkomstbrevet!
Avgiften fr o m 2023 är 350:-/år varav 200:- går till PRO:s Riksorganisation 90:- går till PRO Sofia och 60:- går till PRO:s Distrikt Stockholms län. Avgiften aviseras från PRO Riks. Du ska alltså inte betala till PRO Sofia direkt.

Välkommen som medlem i PRO Sofia ---> Anmälan Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Har du frågor kan du kontakta Kristina Moore (e-post) eller
telefonnummer 070-7553018.

Du kan också kontakta PRO Riks om du har frågor om ditt medlemsskap.