Förening Kungsholmen

Medlemsmöten

Medlemsmöten är ett bra forum för diskussioner och att ta upp viktiga frågor.
Dessutom ger det oss möjlighet att träffas och ha skoj tillsammans.

Vi ses kl 17.00 på Träffpunkt Balzar, Bolinderplan 1, om inte annan plats eller tid anges i senare information.
Kaffe och macka serveras till en kostnad av 50 kr vid de tillfällen inte annat anges.

Anmälan ditt deltagande i god tid på hemsidans första sida längst ner under Aktiviteter eller via e-post till kungsholmen@pro.se. Du kan också anmäla via intalat meddelande på tel 079-349 58 47

Vårens program

13 juni - öppet hus kl 14.00 på café Portiken med sommarfika och tipspromenad. Mer information kommer...

21 maj - traditionsenligt medlemsmöte på koloniområde Kortenslund i Bromma.
Gratis bussresa ingår, vi samlas vid Norr Mälarstrand 1 klockan 9.45. Bussen avgår klockan 10.00 med returresa klockan 14.30.
Till priset 180 kronor bjuds vi på sillunch inkl lättöl/vatten (ta med eget om du önskar något starkare) och avslutar med kaffe och kaka.
Vi ser oss om i området, går på tipspromenad och vi kan spela boule. Har vi tur kan vi också få titta in hos några kolonister.
Anmäl ditt deltagande senast den 16 maj, gärna längst ner på denna sida under Aktiviteter eller via e-post till kungsholmen@pro.se.

16 april - medlemsmöte. Lokal Baltzar, Bolindersplan 1 Länk till annan webbplats..
Göran Bratt och Björn G Johansson kommer att ge en historisk beskrivning om östra Kungsholmen. De har tillsammans med två andra personer skrivit boken Ett Kungsholm hus i Stadshuset närhet.
Anmäl dig via mejl kungsholmen@pro.se.

21 mars - årsmöte (ingen kostnad) Kallelse och dagordning Pdf, 153.6 kB.

27 februari - Medlemsmötet är INSTÄLLT!

16 januari - information med julgransplundring, musik och fiskdamm

Hjärtligt Välkomna!