Förening Kungsholmen

Om oss

PRO Kungsholmen har ca 750 medlemmar. Hos oss kan du som medlem träffa nya människor, resa och delta i olika aktiviteter.

Vårt kansli finns på Hantverkargatan 2 A och håller öppet helgfria tisdagar kl 13.00 -15.00.

Vill du komma i kontakt med oss gör du det enklast via e-post kungsholmen@pro.se
Det går även bra att lämna ett meddelande på vår telefonsvarare, tel 079-349 58 47.
Organisationsnummer 802011-3414.

Vill du bli medlem hos oss? Du kan lämna din anmälan här
Eller lämna ett meddelande med ditt namn och telefonnummer till vår e-post så hör vi av oss.
Här kan du läsa om medlemmars förmåner och rabatter Länk till annan webbplats.. Ex medlemstidning, fri datasupport, försäkringar, konsumentrådgivning mm.

Nya medlemmar hos PRO Kungholmen bjuds in till ett välkomst- och informationsmöte. Personlig inbjudan skickas till berörda.

Här kan du betala avgift för aktivitet om inget annat anges.
Bankgiro 5618-7651
Uppge ditt namn, telefonnummer och vilken aktivitet avgiften avser.
Swish 123 274 69 72
Uppge ditt namn och vilken aktivitet avgiften avser.