Förening Stråtjära-Holmsveden

11 november

Personer framför träd

​Ordförande Margareta Jägeving hälsade alla välkomna och förklarade mötet öppnat.

​2024 års budget, klubbades igenom.

​Margareta rapporterade om en tidigare träff på Tempo, där en representant från kommunen samlat information och frågor från oss äldre, för vidare bearbetning.
Vidare har tre medlemmar från styrelsen genomgått en KPR-utbildning.
Den 23 november kommer medlemmar från styrelsen att finnas på Tempo, där syftet är att sälja skraplotter och värva nya medlemmar.

Dagens gästartister var ​Durspelarna som spelade några käcka låtar som alla kände igen.
Paus med kaffe och macka, sedan påtår med rulltårta och grädde. Under tiden såldes lotter. Durspelarna tog åter över och överöste oss med många gamla godingar.

​Ordföranden avslutar med att tacka för visat intresse och tackar också kökspersonalen för ett som vanligt, utmärkt jobb.