Förening Viksäng

REsor

Kafferesor

Våra kafferesor är en uppskattad aktivitet som endast är för våra trevliga och glada medlemmar i PRO Viksäng

Kafferesor

Åk med på en intressant och givande utflykt till något spännande ställe. Fika ingår. Du betalar endast 200:- för bussresan. Kafferesor är endast för medlemmar i PRO Viksäng

PRO Viksäng fortsätter under våren 2024 att arrangera sina populära Hemliga Kafferesor där vi åker iväg 13:00 och återkommer runt 17:00 om inget annat anges. Vi gör en utflyckt till något trevligt fikaställe och kanske också finns det möjlighet att handla eller besöka något intressant på platsen.
Under våren 2024 planerar vi att genomföra 2 Spännande Kafferesor
Tid för resor - se nedan

!!!!!! OBSERVERA ATT ANMÄLAN TILL RESAN ÄR BINDANDE !!!!!!
Kafferesorna är endast för medlemmar i PRO Viksäng. Anmälan "först till kvarn" gäller och sker på vår Expedition Kulan under öppettiden måndagar kl 10-11 på telefon 021-12 55 32 eller genom ett personligt besök.

Betalningen 200:- sker vid påstigning på bussen Kaserngatan Viksängs Centrum kl 13:00 eller Södergården kl 13:10.

Ta chansen att höra av dig eller titta in på Kulan snarast möjligt för att säkra en plats.

22 Mars Hemlig Resa. Sista anmälningsdag 18 Mars

03 Maj Hemlig Resa. Sista anmälningsdag 29 April