Förening Viksäng

Aktiviteter

På dessa sidor kan du läsa mer om de Träffar, Aktiviteter och Resor som PRO Viksäng erbjuder sina medlemmar.

Personer framför träd

Vi har under året ett antal medlemsmöten/träffar som är öppna för alla våra medlemmar. Dessutom en mängd andra aktiviteter

Klicka på rutorna i vänstermenyn för att läsa mer om våra aktiviteter. Om du har mobil klicka på de tre strecken överst till höger.

Vi har nu startat upp våra aktiviteter och följer noga vad Folkhälsomyndigheten Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. lämnar för rekomendationer för hur vi kan träffas.

I det programblad vi skickar ut till alla våra medlemmar finns att läsa om vad vi erbjuder för aktiviteter. Genom att klicka på länken nedan kan Ni se det aktuella programbladet för terminen.
Aktuellt programblad Pdf, 613.7 kB, öppnas i nytt fönster.
Vi har nu äntligen kommit igång med Gymnastik. Nu i form av en Må Bra Gymnastik Öppnas i nytt fönster.
Våra populära Kafferesor Öppnas i nytt fönster. är på gång som vanligt.
All vår verksamhet bygger på frivillighet, Du är välkommen att vara med. I vår förening kan alla bidraga med något. Kontakta gärna Styrelsen Öppnas i nytt fönster. om du känner att du vill hjälpa till.

Ansvarig för våra Aktiviteter är vår Studieorganisatör
Birgitta Ekberg
Tel: 070-755 41 11
e-post/mailadress

Var inte rädd att prova på något nytt. För varje aktivitet, finns en ansvarig ledare som älskar att hjälpa dig till rätta, som du kan kontkta.