Förening Öregrund

Detta får du i PRO

Välkommen till PRO - Sveriges största mötesplats för pensionärer!

Medlemstidning: Länk till annan webbplats. Du får nio nummer per år av medlemstidningen PRO-pensionären.
Studera: Länk till annan webbplats. Du kan studera på PRO:s egen folkhögskola på Gysinge Herrgård.
Datorsupport: Länk till annan webbplats. Medlemmar får kostnadsfri datasupport.
PRO medlemsresor Länk till annan webbplats. Du har rabatt på utlandsresor. PRO Medlemsresor är PRO:s egen resebyrå.
PRO Försäkringar Länk till annan webbplats. Du kan du teckna olika försäkringar.
PRO Mastercard: Länk till annan webbplats. Som medlem kan du ansöka om PRO Mastercard, ett betal- och kreditkort utan årsavgift, upp till 55 dagars räntefria köp m.fl. fördelar.
Betala med PRO Mastercard – för säkerhets skull. Pdf, 214.9 kB.
Konceptförening - Länk till annan webbplats. för dig med specialintressen
Kontaktombud: Om du vill att en viss fråga ska tas upp på styrelsemötet eller har idéer om vilka nya aktiviteter som föreningen borde ha kan du be kontaktombudet framföra det till styrelsen.
Vad kostar det: Länk till annan webbplats. Medlemsavgiften i PRO varierar beroende på vilken förening du väljer. Den brukar ligga mellan cirka 300 - 400 kronor och löper per kalenderår.
Kostnad för medlem PRO Öregrund