PRO medlemsresor

Många som slutar arbeta är sugna på att resa. Vart längtar du? Hos PRO:s egen resebyrå finns resor som passar olika intressen och plånböcker, med allt från aktiva resor till solsemestrar.

Upplev den storslagna naturen på Island, spela boule i Andalusien eller grunda solbrännan med PRO-vänner på Mallorca. I PRO vet vi att upptäckarlusten hos pensionärer är stor. Därför skräddarsyr vi resor till specialpris för alla medlemmar. Det blir ju trots allt lite mer bekvämt att åka när boende, mat, transport och eventuella utflyktsmål redan är fixat, eller hur?

Du kan resa med andra PRO:are eller i sällskap med vem du vill. Vi har även soloresor för dig som vill resa på egen hand utan att behöva betala enkelrumstillägg. Som PRO-medlem reser du alltid till rabatterade priser. Hitta din favoritresa på promedlemsresor.se

Kolla in resorna hos PRO Medlemsresor här! Länk till annan webbplats.