Förening Öregrund

VÄLKOMMEN TILL DIN LOKALA PENSIONÄRSFÖRENING

Tillsammans för ett bättre liv

PRO är Sveriges största mötesplats för pensionärer. Vi påverkar viktiga samhällsfrågor och ser till att livet som pensionär blir roligare.

Hos oss kan du träffa nya människor, utbilda dig, resa, njuta av kultur och delta i olika friskvårdsaktiviteter. I vår förening PRO Öregrund kan du finna aktiviteter som passar dig. 2022 firade vi 70-års jubileum

Ordförande har ordet
Hej alla medlemmar!
Tack för ert förtroende att låta mig leda styrelsens arbete de kommande åren.
Som föreningens nye ordförande ser jag fram emot, att tillsammans med övriga i styrelsen, utveckla och föra vår förening framåt.
En förutsättning för det är att vi får ta del av de kunskaper, den erfarenhet, och inte minst de ideer som finns hos er alla medlemmar.
Att ha ett öppet, förtroendefullt och respektfullt klimat och arbetssätt inom föreningen är viktigt.
Vi ses och hörs på våra aktiviteter, resor, månadsmöten osv.
Viktigt och värdefullt är också den spontana kontakten när vi ses och träffas ute på "stan", i affären, eller i något annat sammanhang.
Många hälsningar/Thommy Myhrberg.

Till fliken "Verksamhet" - Verksamhetsplan

Som PRO-medlem får du datasupport helt kostnadsfritt.

Du får gratis datasupport

Det är inte alltid så lätt att få det tekniska att fungera. Som PRO-medlem får du datasupport helt kostnadsfritt alla vardagar kl. 8 – 18.
Ring oss på 0771-171 171.

Hos datasupporten får du rådgivning och hjälp med att lösa problem med till exempel:

• Bredband
  • Mejl
  • Virusskydd och brandväggar
  • Office- och Adobe-programmen
  • Olika operativsystem

Länk till PRO-Riks: "Datasupport helt kostnadsfritt" Länk till annan webbplats.
alla vardagar kl 8 – 18.
Ring oss på 0771-171 171.

Här nedan finns länkar till YouTube, Skype och vår Facebooksida.
Bara att klicka på den symbol det gäller.