Förening Hässelby-Villastad

Här ska allt finnas som är på gång. Våra kommande möten, cirklar vi ska komma i gång med. Fester som vi planerar.

Lokala aktiviteter

Sommarfesten -22

Sommarfesten 13 juni blev ju en sån dag vi brukar ha: sol varmt och många kom och njöt av goda "Wraps" öl, vatten och lite vin. Det kom några droppar regn men det var inget man tog på allvar. Tipsrundan var som vanligt lite svår, men det var några som hade nästan alla rätt. Grattis på er. Tack alla ni som gjorde detta möjligt.

Flera bilder Pdf, 218.5 kB.

Våra planerade månadsmöten -23: Våra cirklar som börjat är spanska, engelska, och vikingar och svenska kvinnliga författare 1700-1800 talet, flera förslag är vi öppna för. Pubafton hoppas vi på, men det blir i höst. Den 24 november. Resor, som är en stor del av våra träffmöjligheter finns att läsa under "Resor". Promenadgruppen har börjat igen. Vi går cirka fem kilometer. Vi träffas vid parkeringen vid Riddersviks-vägen, tisdagar kl 10.00. Ring gärna Kicki Bonér 072-900 53 04. Om vädret blir besvärligt, ställer vi in promenaden.

Vi har firat 80-års jubileum 27 Februari 2023 i kyrkans församlingssal. Sedan den 27 mars Årsmötet, som också gick bra. 24 april, 29 maj och Vårfesten den 12 Juni. Lunchen för nya medlemmar blir den 14 november.

Programbladen finns här: Programblad 1-4 vår 24 Pdf, 314.5 kB.. Pdf, 314.5 kB. Pdf, 165.3 kB.Programblad 2-3 vår 24