Förening Hässelby-Villastad

Lokala aktiviteter

Här ska allt finnas som är på gång. Våra kommande möten, cirklar vi ska komma i gång med. Fester som vi planerar.

Sommarfesten -24

Sommaren är lång innan hösten aktiviteter.
Vi kommer därför att på Granskogsvägen 50 under 4 tillfällen ordna Kubbspel och Grill för den som vill ha en korv med bröd. För den som vill, ta med något eget att grilla.
Anteckna alltså dessa datum: Måndagar 8 och 22 juli, 5 och 19 augusti Kl 1200
Vi hoppas att solen skiner och vi får tillfälle att träffas under lite bättre väder än det som gavs oss under sommarfesten.

Styrelsen önskar dessutom alla medlemmar en riktigt
GLAD MIDSOMMAR

Sommarfesten 10 juni blev ju en sån dag vi inte brukar ha: sol och varmt, nej idag kom det ett sommarregn som heter duga. Ändå kom många och njöt av goda "Wraps" öl, vatten och lite vin. Vi var 86 tappra medlemmar som hade klätt sig efter vädret. paraplyer, regncape och stövlar. Lokalen på Granskogsgränd 50 kan nog bli en återkommande plats att ha möten på.

Sommarfesten 2024 Pdf, 253 kB.

Programbladen finns här: Powerpoint, 1.2 MB.Programblad 1-4 vår 24. Pdf, 318 kB. Programblad 2-3 vår 24 Pdf, 175.2 kB.