Förening Bagarmossen

Månadsmöte med julbord

2023-12-13

På luciadagens månadsmöte bjöds vi på glögg, en god jultallrik och väldigt fin julmusik av Erik Linder och Emil Grönwall.

Även i år fick vi fina gåvor till vårt lotteri från ICA, Coop, Salong Titti, Blommor 4you och
Bar och kök.

Ett stort tack till er som ställde fram bord och stolar och till er som dukade så fint, som kokade kaffe och serverade. Utan er hade det inte blivit ett sådant trevligt möte!

2022-12-14

Månadsmötet den 14 december ägnade vi åt att umgås med varandra och att avnjuta en tallrik med god julmat. Det bjöds också på glögg. Efter maten smakade det gott med kaffe. Alla såg ut att trivas och ha trevligt.

Även i år skänkte Coop, ICA, blomsterhandeln, Salong Titti och
Bagarmossen Kök & Bar fina vinster till vårt lotteri.

Ett stort tack till alla er som ställde fram bord, dukade, serverade, kokade kaffe och som såg till att lokalen såg likadan ut som när vi kom. Utan er hade det inte blivit ett sådant trevligt möte!

Medlemmarna bjöds in till fint dukade bord.

Ordförande Bosse hälsade alla välkomna.

Här ser vi Agneta och Inger som var två av dem som dukat fint och som såg till att vi fick mat på borden.

Bilder på några av våra medlemmar som deltog på månadsmötet.

Den som hade ett hjärta under sin tallrik fick en hyacint. Inget ovanligt att det var turgubben Janne som fick den!

Här ser du vinsterna om vi fick från Coop, ICA, Blommor 4u, Salong Titti och
Bagarmossen Kök & Bar.