Förening Bagarmossen

Aktiviteter och bildarkiv

Här hittar du våra aktiviteter

Genom att klicka på aktiviteterna till vänster på sidan, så kan du läsa om det som du kan delta i.

Vi vill få igång flera aktiviteter i PRO Bagarmossen. Om du har förslag på en eller flera. så hör av dig till oss i styrelsen. Du kanske också kan tänka dig att hålla i en aktivitet, själv eller tillsammans med någon annan. Kontakta i så fall styrelsen genom att skicka e-post eller ringa till någon i styrelsen.

E-post: bagarmossen@pro.se

Telefonnummer till styrelsen

Olycksfallsförsäkring

Som medlem i PRO är du försäkrad genom en samlingsförsäkring som gäller vid olycksfall som inträffar när du deltar i PRO-verksamhet. Du är försäkrad när du tar dig till eller från verksamheten, eller när du deltar i en resa som är arrangerad av PRO. Försäkringen ingår i din medlemsavgift.

Obs! Viktig information

Många av våra aktiviteter kräver anmälan – vid alla månadsmöten har du möjlighet att anmäla dig. Din anmälan är bindande. Vid återbud efter anmälningstidens utgång sker ingen återbetalning. Deltagare som uteblir från arrangemang debiteras hela kostnaden.