Förening Bagarmossen

Tipspromenad

2023-04-26

Tipspromenaden lockade arton medlemmar att svara på frågor, trots den kyliga förmiddagen. Därefter blev det korvgrillning och kaffe med kaka.

Tre medlemmar, Sune, Mary och Eva, fick åtta rätt av tolv frågor.

Text och bilder: Eva Ogne

2022-04-27

Vårens tipspromenad samlade drygt 20 medlemmar. Vi samlades vid Bagishuset för att ta en tipstur runt fotbollsplanen. 12 tipsfrågor ville ha svar. Utanför Bagishuset stod Janne beredd med grillen och alla lät sig väl smaka av korvarna. Det var lite kyligt i luften, så kaffet och kakorna intogs inne i lokalen. Dags att rätta rader och svar på frågorna. Det blev lite strul med resultaten, men det redde ut sig och alla glada vinnare fick ett gäng ploppchokladbitar och var nöjda och glada. En trevlig förmiddag i glada vänners lag. Tack alla som fixat och tack alla trippelskapsköpare! 30 lotter blev sålda.

Text och bilder: Gun Larsson