Förening Trångsund

14 apr - Blåst på semestern

Haninge riksteaterförening bjuder på scenkonst som sätter tankar och känslor i rörelse - Blåst på semestern med Tess Paulsen o. Dan Johansson.

Äntligen ska de få rå om varandra och vara ifred - trodde Kattis och Matte, ja! Förväntningar och dolda agendor riskerar att sätta käppar i semesterhjulet och verkar bli droppen för ett äktenskap i gungning.
Den handlar om ett par i medelåldern, som ska fira en veckas semester på Västkusten och ”Krabbholmen”, Mattes barndomsland. Igenkänningsfaktorn är hög. Föreställningen är mycket interaktiv och vi har skrattgaranti.

Tid: Söndag 14 april kl. 15
Plats:
Haninge Kulturhus
Kostnad:
biljett 200:-
Anmälan senast 15 mars

Här planerar vi att äta efter föreställningen. Vi träffas på Heng King (kinakrog) Poseidons torg, Haninge centrum, där vi varit tidigare. Meddela vid anmälan, så vi kan boka bord.