Förening Skillingaryd

23-05-15 Våravslutning

Den 15 maj hade PRO sin våravslutning i Skillingaryds Församlingshem. Sonja Kling kunde hälsa ett drygt 60-tal medlemmar välkomna. På alla bord stod "exotiska plankor" redo, och deltagarna fick njuta av både mat och dryck, underhållning och trevligt umgänge. Det var trubaduren Alec från Jönköping som stod för underhållningen. Han hade ordnat ett MusikQuiz, där man tävlade bordsvis. Vinnarlaget belönades med både nyttigt och onyttigt "ätbart".
Höstens programblad delades ut. (Kan hittas här på hemsidan under fliken "Programblad hösten 2023") Första månadsmötet har vi måndagen den 21 augusti kl. 14.30.
En del aktiviteter fortsätter under sommaren, t.ex. promenader, boule och Qigong. Canastan fortsätter t.o.m. tisdagen den 20 juni och börjar igen tisdagen den 8 augusti kl. 13.30 (På Mejeriet)