Förening Furet

Veteranvetartävling

PRO:are med god kunskap om allt möjligt tävlar varje år i en Rikstävling

Semifinaler 24/1

Vårt lag - Christer Fält, Margareta Ymén och Roiene Engdahl med Barbro Thorin som "springare" mötte Hjortsberg, Varberg och Söndrum lag 1.

Tävlingen genomfördes på ABF i Falkenberg. Samtidigt genomfördes semifinal på Rörelsens Hus i Halmstad. Där tävlade Harplinge/Gullbrandstorp, Snöstorp/Vallås, Söndrum 2 och Hyltebruk.

Vårt lag kämpade väl, men motståndet från vinnarlagen Varberg och Hjortsberg blev för stort. Lagen från Snöstorp/Vallås och Söndrum 2 gick vidare i semifinalen på Rörelsens Hus i Halmstad.

Barbro Thorin, Roiene Engdahl, Christer Fält och Margareta Ymén

GRATTIS!

Vid den första deltävlingen den 12/10 i Bygatans Bystuga gjorde vårt lag riktigt bra resultat. Laget bestod av Christer Fält, Margareta Ymén och Roiene Engdahl med Barbro Thorin som "springare".

Medtävlande var Enslöv 1, Rydöbruk och Söndrum 2.