Förening Furet

Friskvård

PROMENAD LÄNGS PRINS BERTILS STIG i ÅTTA ETAPPER

31 oktober 2022 - Från Slottet till Nissans mynning. Etapp 1 -Promenad längs Dragvägen till Småbåtshamnen. "Testpromenerarna" konstaterade att de återstående sju etapperna till Möllegård får anstå till våren.

27 april 2023 -från Småbåtshamnen till Simstadion Etapp 2-Vädrets makter var verkligen inte med oss. Det haglade, regnade och blåste. Två deltagare kom. Tillsvidare lägger vi ner projektet.

Kontakt: Gunilla Jönsson Tel:076 774 93 92

PRO NATIONELL FRILUFTSDAG

Den 22/9 2022 anordnades friluftsdagar i PRO föreningar i hela landet. Vår förening samlades vid Boulehallen, Gentoftevägen och gick en tipspromenad (c:a 500 m) med slutmål grillplatsen vid Prins Bertils Stig. Där var grillen tänd för korvgrillning. Tyvärr var det endast ett fåtal medlemmar som ställde upp på aktiviteten.

Höstpromenad

Utflykt till ÖN